khadir.blogg.se

dagbok om träningen med mina hästar

skitkropp

I måndags så var jag ute och red och i tisdags så tränade jag på åkern.
 
Men under dagen så var jag hos Lucas,han var sjuk och jag var med honom och myste hela dagen. 
 
Träningen på åkern gick sådär, vi tränade övergångar.  I början så var Khadir med på noterna men efter ca.20 minuter så tyckte han att vi var klara och slutade lyssna.
I onsdags så tog jag Bullen på en körtur och då får jag kramp i ryggen.  Jag hade fått kramp både på tisdan och vid frukosten.  Det gjorde så ont så jag grät.  Så sedan låg jag på soffan i 2 dagar. I kväll var jag ute och hjälpte Klara att köra Bullen och sedan var det soffdax igen. 
 
Imorgon så kommer Jullan och vi ska ha ut med pållarna. 
 
Jag hoppas att jag är på bättringsvägen för nu är jag less. 
Det var lite snö ute men det har försvunnit :-(.
Min älskade Lucas. 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: