khadir.blogg.se

dagbok om träningen med mina hästar

Januari!

Jag har börjat året med att träna för nya hopptränre!
Sussi och Mona från Stöcke. Det har gått bra, andra gången så kände jag mig mer säker. 
Jag är inte rädd att hoppa men jag är rädd för att göra illa mig.  Konstigt sätt att tänka men så är det.  Men med träning så kan det bara bli bättre:-). 
 
Jag kommer även att träna för Lotta Sjöberg och dressyr för Emelie Sandström. 
 
Jag hade ett jobb jag älskade, men av flera olika orsaker så sa jag upp mig.  Så nu ska jag hitta ett jobb men jag har bytt klubb,  det blev Stöcke ponny förening. 
 
Nytt År och nya möjligheter!  Det har precis börjat och det känns riktigt bra. 
 
Julia har ridit Charlie och han går som en klocka.  Vi är så nöjda med lilla gubben. 
 
            
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: