khadir.blogg.se

dagbok om träningen med mina hästar

Torsdag 21 november

I måndags så tränade jag för Emelie, med blandat resultat.  
I tisdags fick han vila för jag var hos Lucas så han fick en ledig dag från dagis. Det var en mysig dag, vi var ute i regnet och lekte i STORA lekparken, och promenerade med hundarna.
I onsdags så red Emelie igenom honom och då gick han hur fint som helst.  
Då var jag ute och körde Bullen, jag provade hans nya bett.  Han lyssnade direkt det här blir nog bra.  
 
Imorgon åker jag och Khadir till Malå och ska träna för Lotta Sjöberg. Lite nervös är jag, men hälften vågat är ju hälften vunnet.  Jag ser fram emot de här 2 dagarna.  
På söndag kommer Erica Steegmans och både Charlie och Khadir ska vara med.  Sedan så Khadir ridas i skogen i en vecka.
I veckan har jag tittat på världens sötaste valpar.
 Dags att sova det kommer att bli en tröttsam men rolig dag i morgon. 
Lucas diskuterar med moster Angelica. 
Onsdagens körtur, , Vilket väder. 
Världens sötaste. 

Min vackra! 
Min andra vackraste! Undra hur många vackraste man kan ha, jag har väldigt många :-)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: