khadir.blogg.se

dagbok om träningen med mina hästar

Hoppträning i Malå

I fredags och lördags så var jag i Malå och tränade för Lotta. Det är så himla roligt. På fredagen var det mest markarbete och dessa j...a travbommar. men för en gång skull så gick dom bra utan att jag behövde räkna ett, två. Khadir var mjuk och fin efter torsdagens dressyr och jag hade lite träningsvärk. Bra kombination!!!! Till på köpet skulle vi rida utan stigbyglar, Lotta vill att jag ska känna att jag lever. Men som sagt så gick det riktigt bra men jobbiga 90 minuter.
På lördan så jobbade vi fortfarande på lite lydnad och massa tänk övningar. Det gick ganska bra, men jag kände både i hjärnan och kroppen att man inte kanske är så himla ung längre. Sedan så hoppade vi bana och jag är super nöjd! En svår sväng klarade inte jag av riktigt första gången och jag tog fel sista hinder, men vad gör det jag är så nöjd. Det är bara att fortsätta att träna så blir det här kanonbra! Kan tillägga att jag somnade tidigt i går kväll.
Vi har fått igång den nya datorn så jag har tömt kameran idag!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: