khadir.blogg.se

dagbok om träningen med mina hästar

2014

Jag hade skrivit ett långt inlägg som försvann! !!:-(. Jag blir så less. 
 
Idag så har jag tränat hoppning för Sussi och Mona från Stöcke. Det gick riktigt bra. Vi tränade gymnastik lite studs och linjer, det gick bra och vi hade rätt galoppsprång mellan hindren. Duktiga Khadir.  Jag behöver träna på att slappna av och följa med bättre, men det är bara att jobba vidare. 
Träning igen på måndag och sedan får vi se hur vi ska jobba vidare. Jag ska även träna för Lotta Sjöberg jag har bokat in v.3 och v.6 spännande.  
Charlie har gått ganska mycket i vagnen och det är bra! Idag red Julia han. 
Våran lilla Orvar är så duktig han sover och äter och Skiter precis som att ha en bäbis. Dom andra hundarna har börjat vänja sig med det nya. 
Jonte min son har oxå tagit hem en valp lilleman så det är rätt så busigt här hemma just nu. 
 
Min vackra Khadir. 
Första bilden på Orvar. 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: