khadir.blogg.se

dagbok om träningen med mina hästar

Träningshelg!

Nu har jag varit till Malå och tränat för Lotta Sjöberg.  På fredagen så var det lite trögt i början men efter ett tag så var jag och Khadir lite mer med.  Men slutet så var båda trötta så det vart lite kamp. Men sista rundan blev kanon, jag gick och la mig med ett leende. 
 
Idag så såg Khadir trött ut när jag gjorde iordning han♥ men när vi gick ut så var han pigg och glad. Uppvärmningen gick super, men i slutet så gick han så bra så jag valde att inte hoppa banan.
 
Med en dålig start på fredagen så vart allt så bra ändå. 
 
Jonte tog Charlie och körde till Bygdeå för att hämta Lisa. Han hade varit ganska pigg.
 
Nu så har jag och Emelie bestämt att vi måste starta upp dressyrträningen på allvar nu! 
 
Nu är vi på gång!!!!!!!
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: